Going Down Under - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van ReneeGoingDownUnder - WaarBenJij.nu Going Down Under - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van ReneeGoingDownUnder - WaarBenJij.nu

Going Down Under

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg

30 November 2013 | Nederland, Nieuwegein

Hee Allemaal!

Morgen is het zover, dan ga ik samen met mijn vriendin Annemiek op een groot avontuur Down Under. Ik heb deze week officieel mijn bachelor afgerond en nu is het dus tijd om even te gaan genieten!

Morgen vliegen we via Hong Kong naar Auckland, Nieuw Zeeland. Hier zullen we onze reis beginnen en zullen we door middel van een Hop-on Hop-off bus het noorder en zuider eiland afreizen. Na de kerst (die er dit jaar dus niet uit zal zien als een gezellig familie dinner, sneeuw en kerstbomen, maar hopelijk met lekker weer, korte broek en een prachtige omgeving) zullen we op 28 december naar Sydney Australië vliegen, waar wij het nieuwe jaar goed zullen inluiden bij de bekende vuurwerkshow bij het Opera House en de Harbour Bridge. Vervolgens hebben we een retourtje Melbourne geboekt en daarna zullen wij de oost kust van Australië afreizen richting Cairns. Vanaf Cairns vliegen we op 21 februari naar Alice Springs, de outback van Australië bekend als een rode zandwoestijn en de rode Ayers Rock. Na een paar dagen in de outback vliegen we naar Perth, een grote stad in het westen van Australië, hier zullen we een week verblijven voordat we voor een "relax vakantie" vertrekken naar Bali, Indonesië. Op Bali zullen we 2 weken gaan genieten van zon, zee en stand, om bij te komen van de lange reis haha. Nee ik wil er ook graag heen vanwege de cultuur, de mooie tempels en natuurlijk ook de prachtige stranden.

Dus dat zijn mijn plannen voor de komende 3,5 maand. 20 maart ben ik weer terug op de Nederlandse bodem en zal ik gaan genieten van de laatste (en mijn enigste) officiële winterdag.

Ik zal mijn reisavonturen hier op de blog plaatsen om jullie op de hoogte te houden en natuurlijk vind ik het ook leuk om berichtjes van jullie te ontvangen!

Liefs,

Renée

  • 30 November 2013 - 16:59

    Tineke:

    Hoi Renee wens je een hele mooie tijd down under!
    Nog gefeliciteerd met je bachelor, top hoor!
    Ga lekker genieten.
    Heeeeeeel veeeeeeel plezier en goeie reis
    Dikke kus Kees en Tineke

  • 30 November 2013 - 17:04

    Milou:

    Leuk dat we hier mee kunnen genieten van al jouw avonturen!
    Nogmaals heeeeeeeel veel plezier en geniet ervan!
    xxx

  • 30 November 2013 - 17:34

    Iris:

    Hi liefie,

    Aaah, bijna is het zover! Heel veel plezier en een mooie reis samen met Annemiek, leuk om al je ervaringen mee te kunnen lezen in dit reisverslag. Ik ben benieuwd!

    Liefs xxx

  • 30 November 2013 - 21:44

    Noortje:

    Geniet met volle teugen, we zullen je volgen op je blog!
    En ehhhhh...... Pas goed op jezelf hè?!
    Dikke kus van ons!

  • 01 December 2013 - 19:37

    Corrie:

    Hoi Renee,

    We gaan je volgen. Alvast heel veel plezier!

    Lieve groeten, Anne en Corrie

  • 01 December 2013 - 20:54

    Maaike Verkerk:

    Hey Renee,
    Heel veel plezier, lekker genieten daar!
    Liefs, Maaike

  • 02 December 2013 - 09:41

    Sanne:

    Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Wij weten hoe mooi en te gek het daar is!
    Geniet van alles wat je ziet. Dit wordt een reis om nooit meer te vergeten!
    Konden wij nog maar even terug...
    Heel veel plezier en let goed op elkaar!

    Dikke knuffel Sanne, Niels en Amber

  • 04 December 2013 - 19:20

    Annemarie:

    Wat een fantastische reis hebben jullie voor de boeg. Heel veel plezier! Groetjes van Dick & Annemarie

  • 05 December 2013 - 11:07

    Grada Tienhooven:

    Het is vandaag donderdag , vorige week zat je nog tegenover me en nu zit je aan de andere kant van de weleld
    Geniet er maar van en een dikke kus van Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2014

Last stop Bali!

02 Maart 2014

Cairns, Outback and perth!

11 Februari 2014

Noosa, Fraser Island Whitsundays & Magnetic Island

21 Januari 2014

Eerste weken in Aussie!

18 December 2013

The Northern Island

Actief sinds 30 Nov. 2013
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 3546

Voorgaande reizen:

30 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: